تمامی ظرفیت مدیریت شهری را برای مشارکت حداکثری به میدان می‌آوریم 

شهردار همدان گفت: تمامی توان و ظرفیت مدیریت شهری را برای ایجاد شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری به میدان می آوریم. 
کد خبر: ۱۴۵۹۰۰۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو با توجه به شرایط حاکم بر کشور و شهادت آیت الله ابراهیم رئیسی، اظهار داشت: همانطور که مردم قدرشناس ایران در جای جای این سرزمین پهناور، حضور پرشور و حماسی در پاسداشت شهدای خدمت  داشتند، حضور حداکثریشان باعث تداوم راه شهدای خدمت بزرگوار خواهد شد.

شهردار همدان با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری تیرماه امسال برگ زرینی رقم خواهد خورد، افزود: وظیفه مسئولان و دستگاه‌های متولی فراهم کردن شرایط برای حضور گسترده و مؤثر مردم در این انتخابات است و ما هم در کنار سایر دستگاه‌ها به ویژه استانداری و فرمانداری هستیم.

وی با اشاره به زمان محدود برگزاری انتخابات عنوان کرد: با توجه به اینکه مدیریت انتخابات بر عهده استاندار محترم  می باشد، شهرداری همدان با تمامی امکانات و ظرفیت برای هرچه  پر شورتر برگزار شدن انتخابات دوشادوش استاندار و فرمانداری برای پیشبرد انتخابات تلاش می‌کند.

حسینی ادامه داد: با توجه  به زمان کم برای برگزاری انتخابات نسبت به دیگر انتخابات که فرصت چند ماهه برای ایجاد مقدمات هست لذا باید همه با همکاری هم در این زمان کوتاه در کنار برگزار کنندگان و مجریان باشیم تا شاهد انتخابات خوب باشیم.

شهردار همدان با بیان اینکه اقدامات شهرداری ها موجب تقویت مشارکت مردم در انتخابات می شود، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و استاندار محترم تلاش داریم  تمام ظرفیت‌های مادی و معنوی خود را به میدان بیاوریم.

وی عملکرد مجموعه مدیریت شهری به عنوان خط مقدم خدمتگزاری در ایجاد رضایتمندی و امیدواری در شهروندان را از عوامل مهم مشارکت ارزیابی و بیان کرد: بدنه شهرداری  باید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند و تلاش داریم حس امیدواری به نظام و تشویق به مشارکت بیشتر مردم را در انتخابات در جامعه ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها